måndag 14 januari 2008

Tottenham Court Road, WC2H OEW

Slapade nyss ivag mig till jobbet for att ordna anstallningspapper. Naturligtvis var de inte klara, vilket betyder att jag fick 5 timmars somn istallet for 9 helt i onodan. Passade pa att leta efter min mobil som jag glomde pa jobbet, men nagon har stulit den. Sa jakla typiskt. Det som irriterar mig mest ar att den fortfarande ar pa, for nar man ringer kommer det fram signaler.

Eftersom jag inte borjar jobbet for an 9pm sa gick jag runt i stan lite, gick in pa kosmetika butiken Superdrug vid Charing Cross Road och kopte lotion, rakhyvel och sminkbortagningsmousse. Efter det unade jag mig en kaffe pa Starbucks som var superbusy.

London borjar bli battre och battre, fran borjan gillade jag inte det sa mycket. Men nu nar man borjar vaga rora sig fritt i stan och kanna igen gator och omraden sa ar det mycket roligare. Jobbar fortfarande for mycket och for sent for att jag ska kunna uppleva stan da den ar som bast, men a andra sidan far ja uppleva Londons uteliv, och det ar inte helt dumt det heller. I lordags efter jobbet stannade vi kvar ett tag och drack Champagne (det var da jag lamnade min mobil pa bordet), darefter akte vi till en nattklubb som heter The End. Jag, Celeste, Richard, Iska, Remi och Jess drog dit och val i dorren traffar vi var chef och hans kompis. Vi var dar till klockan 11.30, tog en taxi till China Town och at en massa olika ratter och sen hem for att sova. Sa har ar London. Nattklubbarna ar sa mycket battre, eftersom har ar det inga 18-aringar som ar ute och super, sa gott som alla ar over 25 ar och kan ta hand om sig sjalva.

Pa jobbet ar det kandisar sa gott som varannan dag. I lordags pratade jag med Amy Winehouse, hon ar jattetrevlig, men hon ar sa sjukt kort och ar riktigt spinkig. Det finns sa mycket att beratta om hennes besok, men jag far inte! Hihi. En annan som jag traffade, och som jag ar djupt imponerad av, ar Roberto Cavalli. Han var flirtig, kom dit med tre modeller och bar stora glasogon inne. En som jag inte gillar ar Kelly Osbourne, hon ar stammis och ar trevlig sa lange hon far som hon vill, men ar det nagot som blir irriterad over visar hon det. Men hon till skillnad fran Amy ar riktigt sot i verkligheten, inte alls som hon ser ut pa bilder.

Sen jag flyttade till London har vi varit ute sa gott som varje kvall. Ar det inte hemmafester sa ar det nattklubbar, for att inte tala om jobbkvallar. Sa fort jag hittar ett nytt jobb ska jag ha en detox-manad, som ocksa ar valdigt poppulart har.
Ska jag vara arlig ser jag verkligen fram emot det!

Inga kommentarer: