söndag 27 januari 2008

Notting Hill

Vaknade nyss och kanner mig ganska pigg trots den vilda natten. Kom hem fran jobbet vid 5.30, skulle precis sminka av mig nar jobbarkompisarna ringer och vill fa med mig ut. Eftersom jag fortfarande inte var trott sa bestamde jag mig for att folja med om de hamtade mig i taxi. Val ute satt vi och pratade om dittan och dattan, kakade kinesmat (borjar i arlighetens namn trottna pa det nu) och gick sedan hem den korta biten och sov gott. Sover alltid bra nar jag vet att jag ar ledig dagen efter.

Nuhar jag precis ordnat med delivery for mitt bankkort fran HSBC. Patisdag mellan 09.00-17.00 kommer dem. En fordel med att jobba natt ar att man iaf. ar hemma nar dem kommer. Men nackdelen ar at jag kommer bli stord mitt i min somn. Zzzzz.

For tva dagar sedan var vi pa Ronnie Scotts med ett stort gang. Amy och Gregor upptradde, Amy sjong (vilken rost!) och Gregor upptradde senare med getarr och hesrost. I love that place! Riktigt kul var det ocksa efter utgangen da vi akte hem till mig och Bex och fortsatte kvallen in pa smatimmarna. Nar jag vaknade motte jag Bex i hallen med varldens smile. Hon hade extra trevligt kan jag papeka! ;)

Annars har det inte hant sa mycket. Jag och Rosie borjar bli stammisar pa ett av kineshaket i SOHO, vi har fatt en ny assistant manager som heter Ugo och ar ascool, jag har varit pa Ping Pong, jag har dansat salsa pa ett hustak (nej det var inte sa farligt somdet later), jag har fatt ett hal i min favorittroja och det ar val ungefar det.

Nu ska jag till Oxford Circus och atnligen spana in Primark. Sen ska jag stotta Bex i hennes cocktailtraning. Det ar ett hart jobb, men nagon maste gora det.

Saknar er dar hemma, ta hand om varandra!

XXX

1 kommentar:

aisa sa...

Hej älskade Johanna Vad jag blir glad att höra av dig förstår att du har rioligt men var försiktig med allt festande som det blir som du vet tar kroppeen stryk i efterhand onödigt jobb att ta hand om eller? kommer du hem i mars ?? tjat tycker du säkert men alla saknar dig även din lilla Tingeling Kan bara önska dig av hela mitt gamla hjärta allt roligt med förstånd och försiktighet många stora varma bamsekramar till ett Älskat barnbarn Mormor