fredag 30 november 2007

from small to big


Packat resväskorna och sitter vid köksbordet och känner mig både lycklig och rädd. Långt bort härifrån finns en annan lägenhet som väntar på att jag ska flytta in, en annan stad att leva i och ett helt land att upptäcka. Nåja, en bit av den i alla fall. Jag minns så tydligt när jag var liten och var helt införstådd med att jag en dag skulle jobba och bo i ett annat land. I en stad mycket större än Stockholm. Imorgon uppfyller jag den drömmen, och vi får se om den är lika fantastisk som jag föreställt mig!

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! hoppas resan gick igår och att allt är bra med dig :) jag försökte skicka bilderna igår, men lyckades inge bra...=/ du var inte inne på msn heller så jag kunde inte skicka dem där. Aja, du får logga in så snart du kan då om det var viktigt att få iväg bilderna :) Kram på dig!